­

خرداد ۱۳۹۵

مارکتینگ آنلاین بیسکوییت گرجی در بهترین شکل آن

توسط |خرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|

زمانیکه صحبت از مارکتینگ آنلاین در شبکه‌های اجتماعی می‌کنیم یکی از بهترین مثال‌های ممکن برند Oreo است، زیرا با بکار بستن اصولی ساده ولی خلاقانه توانسته‌اند بیشتر از هر برند دیگری با منابع یکسان جلب […]

مارکتینگ آنلاین بازی تاج و تخت

توسط |خرداد ۲۶ام, ۱۳۹۵|

سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت در حال تغییر تاریخ سرگرمی‌های چندرسانه‌ای است و هر سال بر موفقیت‌های گروه دست اندر کار این برنامه افزوده می‌شود تا ثابت کنند با یک استراتژی مناسب از محتوا […]

مارکتینگ آنلاین در لحظه مناسب

توسط |خرداد ۱۹ام, ۱۳۹۵|

زمانیکه تصویر و یا سخنی در حال کسب محبوبیت بیش از اندازه در میان ساکنین جامعه مجازی است، تلاش برند‌های متفاوت برای مارکتینگ آنلاین لحظه‌ای می‌تواند به گسترش آگاهی افراد نسبت به فعالیت‌های آن برند […]

تجربه: مارکتینگ آنلاین مرسدس بنز در اینستاگرام

توسط |خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۵|

خودرو‌های مرسدس از هر نوع و یا مدلی که باشند در برخی کشور‌ها دست نیافتنی و حتی مظهرتجمل محسوب می‌شوند، اما در حقیقت شاید خرید یک خودرو از سری جی مرسدس چندان هم دور از […]

خرداد ۱۳۹۵

تجربه: کمپین مارکتینگ آنلاین Airbnb

توسط |خرداد ۱۰ام, ۱۳۹۵|

پاییز سال گذشته کمپانی Airbnb اقدام به انتشار یک انیمیشن کوتاه نمود تا بتواند ضمن گرامیداشت یادواره بیست و پنجمین سالگرد فروپاشی دیوار برلین داستان حقیقی یک مسافر را بازگو نماید. داستان فیلم کوتاه مورد […]

تجربه: آنالیز کمپین‌های تبلیغاتی

توسط |خرداد ۸ام, ۱۳۹۵|

در مطلب پیشین توضیحاتی درباره نحوه استفاده از تگ‌ها برای جمع‌آوری داده‌های مربوط به کمپین‌های تبلیغاتی ارائه دادیم که به شما کمک می‌کرد تا بتوانید براحتی آنها را آنالیز نموده و با پردازش آن به […]

اردیبهشت ۱۳۹۵

مسئله: سیستم مدیریت محتوا یا کدنویسی دستی وبسایت

توسط |اردیبهشت ۶ام, ۱۳۹۵|

یکی از مهمترین مسائلی که شرکت‌های خدماتی در زمان شروع طراحی وبسایت‌ها و یا سرویس‌ّهای اینترنتی با آن مواجه می‌شوند، انتخاب میان نوشتن کد پروژه و یا استفاده از کد‌های آماده برای مصرف می‌باشد. این […]

فروردین ۱۳۹۵

نگرش: واکنش‌های فیسبوک در دنیای آنلاین

توسط |فروردین ۹ام, ۱۳۹۵|

فیسبوک بتازگی قابلیت‌های جدید خود با نام مطالب فوری و واکنش‌ها را رونمایی نموده که ضمن ایجاد امکان انتشار محتوا در غالبی مناسب در این شبکه اجتماعی فرصتی برای همگان فراهم می‌آورد تا بتوانند احساسات […]

اسفند ۱۳۹۴

نگرش: مارکتینگ به کمک واقعیت مجازی

توسط |اسفند ۱۵ام, ۱۳۹۴|

تکنولوژی Virtual Reality که به اختصار VR گفته می‌شود بمعنی واقعیت مجازی می‌باشد که توجه آن بر روی شبیه‌سازی محیط برای کاربران به نحوی است که بتوانند با محیط مجازی در ارتباط بوده و احساس […]

بهمن ۱۳۹۴

مسئله: ایمیل یا پیام‌رسان اینترنتی

توسط |بهمن ۱۴ام, ۱۳۹۴|

فضای شبکه جهانی اینترنت بستر مناسبی برای ارتباط افراد با یکدیگر را فراهم می‌کند و در سطوح متفاوت ارتباطی وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و نرم‌افزار‌های پیام‌رسان به شما در رفع نیاز‌هایتان کمک می‌کنند، اما گویی […]

بهمن ۱۳۹۴

نگرش: مارکتینگ در حریم خصوصی افراد

توسط |بهمن ۱۱ام, ۱۳۹۴|

گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و مطرح شدن بحث حق استفاده از اطلاعات کاربران بعنوان ابزاری تجاری موضوعات متفاوتی را میان اقشار مختلف مطرح نموده که حاکی از نگرانی‌هایی پیرامون تجاوز به حریم خصوصی افراد […]

مسئله: کمک به کمپین اینترنت بدون اسپم

توسط |بهمن ۸ام, ۱۳۹۴|

چند سالی است که صحبت درباره اینترنت بدون اسپم در گوشه و کنار وب فارسی بگوش می‌رسد که تنها شامل ایمیل‌های ناخواسته نمی‌شود و قصد دارد تا از نمایش داده شدن پنجره‌های ناخواسته پاپ‌آپ و […]

تجربه: مشاهده رفتار کاربر با کمک گوگل

توسط |بهمن ۵ام, ۱۳۹۴|

مارکتینگ هدفمند نیاز به جمع‌آوری اطلاعات کافی درباره کمپین‌های مارکتینگ را برای بهینه نمودن هزینه تبلیغات افزایش داد و بهمین دلیل اهمیت یکپارچه نمودن این داده‌ها برای تحلیلشان نیز روشن شد. یکی از بهترین ابزار […]

تجربه: مارکتینگ آنلاین توسط کانال تلگرام

توسط |دی ۲۹ام, ۱۳۹۴|

مارکتینگ آنلاین در ایران چه در زمانیکه تبلیغات کلیکی مرسوم بودند و چه اکنون که ایمیل مارکتینگ در حال رشد است، هیچگاه به گستردگی تبلیغات تلگرام صورت نپذیرفته بوده است. دلیل استقبال گسترده از تلگرام، […]