زمانیکه صحبت از مارکتینگ آنلاین در شبکه‌های اجتماعی می‌کنیم یکی از بهترین مثال‌های ممکن برند Oreo است، زیرا با بکار بستن اصولی ساده ولی خلاقانه توانسته‌اند بیشتر از هر برند دیگری با منابع یکسان جلب توجه نمایند. شاید بتوان اینگونه استنباط کرد که هر کسی می‌تواند از این تکنیک‌ها برای جلب مخاطب استفاده نماید، اما این استفاده مناسب از ابزار است که موفقیت را حاصل می‌کند. نمونه بسیار مشخصی از این نحوه عملکرد در شبکه‌های اجتماعی نیز شرکت بیسکوییت گرجی است که توانسته با بومی سازی همین دستور‌العمل‌ها به بهترین شیوه ممکن وفاداری بسیاری را به خود جلب کند. شاید بهتر باشد تا جزئیات بیشتری از عملکرد کمپانی گرجی را بررسی کنیم تا بتوانیم به یک متد مشترک برای مارکتینگ آنلاین در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کنیم.

در مارکتینگ وقت شناس و نکته بین باشیم

شاید زمانیکه درباره مارکتینگ لحظه‌ای صحبت مثال مناسبی برای خبر ربایی ایجاد نشد اما عبارت ذکر شده به نوعی از مارکتینگ لحظه‌ای گفته می‌شود که شما با استفاده از محبوبیت یک خبر تلاش می‌کنید تا ارتباط نزدیکتری با مخاطب خود ایجاد کنید. همین عملکرد را برای سایر اتفاقات هم می‌توان بسط داد، که صد البته بیسکوییت گرجی نیز در راه بهرمندی از آن چندان غفلت نمی‌کند. در این راه شما بایستی تقویمی از مناسبت‌ها و اتفاقات بوجود آورید که بتوانید در زمان مناسب محتوای از پیش تولید شده خود را منتشر نمایید. در صورتیکه هر روز اینکار را بخواهید انجام دهید با عددی کمتر از چهارصد تصویر می‌توانید حکم یک تقویم دوست داشتنی را برای مخاطبین خود داشته باشید.

مارکتینگ آنلاین گرجی در زمان مناسب طبق تقویم

تداوم فعالیت‌های شما زندگی می‌بخشد

مخاطب برای اینکه بتواند با برند احساس نزدیکی نماید بایستی شاهد تحرک محصول مورد علاقه‌اش باشد که زندگی روزمره برند مورد علاقه‌اش را درک نماید. برند بیسکوییت گرجی نیز با افزایش محبوبیت موضوعات و اخبار اقدام به واکنش نشان دادن می‌نماید که بسیاری را به واکنش واداشته است. البته شاید بیسکوییت گرجی و تمرکز فعالیتش در اینتساگرام بعنوان محور اصلی فعالیت‌هایش مثال مناسبی برای این شیوه نباشد ولیکن با توجه به جوان بودن مارکتینگ آنلاین در شبکه‌های اجتماعی همین میزان فعالیت هم استانداردی مناسب برای برند‌ها محسوب خواهد شد.

همراهی بیسکوییت گرجی در طول مسیر زندگی

استفاده از تصویرسازی برای شفافیت موضوع

استفاده از تصاویر بجای متون می‌تواند ضمن انتقال بهتر مطلب به انتشار هر چه بیشتر و بهتر آن در شبکه‌های اجتماعی نیز کمک نماید و همین موضوع سبب آن شده تا مارکتینگ آنلاین بیسکوییت گرجی نیز تلاش داشته باشد تا موضوعات متفاوت را با استفاده از تصاویر بنمایش بگذارد که در صورت تلاش برای توضیح آنها بوسیله متون می‌بایست چندین خط نگارش می‌نمود. مارکتینگ با استفاده از تصاویر برای سایر محصولات بسیار ساده‌تر و فراگیرتر از بیسکوییت باشد، اما همین استفاده از تصاویر برای شرح موضوعات متفاوت تحسین بسیاری را متوجه این برند فاخر نموده است.

توضیح محتوا با کمک تصویر بیسکوییت گرجی

مفرح و سرگرم کننده باشیم

شاید یکی از مهمترین دلایلی که تلگرام و یا سایر شبکه‌های اجتماعی پیام‌رسان محبوبیتی بیسابقه کسب کرده‌اند میزان بالای سرگرمی و تفریحات ارائه شده در آنهاست، پس در صورتیکه بخواهیم مخاطب را به شبکه‌های اجتماعی جلب کنیم بایستی ضمن بروز جدیت تلاش کنیم تا سرگرم کننده هم باشیم. برند بیسکوییت گرجی در مارکتینگ آنلاین خود با طراحی معما و همچنین مسابقاتی دوره‌ای تلاش می‌کند تا ضمن تحریک خلاقیت مخاطبانش به غایت مفرح نیز باشد.

طراحی معما و یا مسابقه با محوریت بیسکوییت گرجی

هم اکنون نیز یکی از این مسابقات دوره‌ای در حال برگزاریست که تلاش دارد با بتصویر کشیدن نقش بیسکوییت‌های گرجی در زندگی روزمره هوادارانش در قاب دوربین آنها ارتباطی نزدیک با روزمرگی‌های آنها برقرار کند. شما هم می‌توانید با ثبت لحظات خود در کنار بیسکوییت گرجی و اشتراک آنها در توییتر و اینستاگرام با هشتگ وقت_گرجی ضمن منشن نمودن حساب کاربری این کمپانی در @GorjiCo اقدام به شرکت در مسابقه و افزایش شانس خود در برنده شدن همراهی این برند نمایید.

By | ۱۳۹۷-۵-۲۱ ۱۲:۰۲:۴۹ +۰۴:۳۰ خرداد ۳۰ام, ۱۳۹۵|برندینگ, بیزوتک, رسانه‌های اجتماعی, مارکتینگ|بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید