خودرو‌های مرسدس از هر نوع و یا مدلی که باشند در برخی کشور‌ها دست نیافتنی و حتی مظهرتجمل محسوب می‌شوند، اما در حقیقت شاید خرید یک خودرو از سری جی مرسدس چندان هم دور از دسترس نباشد، زیرا مدل پایه GLA تنها یکصد و ده میلیون تومان ارزش دارد و در صورت خریداری نمودن آن بصورت لیزینگ با اقساط کمی بیشتر از یک میلیون تومان پس سه سال خواهید توانست با نصف قیمت فوق‌الذکر آنرا تهیه نمایید. دانستن این موضوع می‌تواند ارزش مارکتینگ آنرا با توجه به کاهش ارزش شدیدش پس از چند سال را نمایان سازد.

کمپین مارکتینگ آنلاین مرسدس بنز

توضیحات پاراگراف پیشین روشن کننده دلیل بسیاری از کمپانی‌های خودروسازی برای سرمایه‌گذاری بر روی مارکتینگ محصولات خود است. از طرفی حساسیت افراد برای دیدن و تجربه احساس مالکیت خودرو مارکتینگ محصولاتی از این دست را به شیوه‌های متداول مشکل می‌نماید پس بایستی از تصاویر برای گویایی بیشتر بهره گرفت. کمپانی مرسدس پیشتر نیز برای مارکتینگ آنلاین خود از تکنولوژی اپلیکیشن‌های تجهیزات همراه در کنار استفاده از Google Cardboard تجربیات زیادی کسب کرده بود.

نمایی از مراحل ساخت خودرو در اینستاگرام

اکنون کمپانی مرسدس در اقدامی دیگر تلاش نموده تا با کمک شبکه اجتماعی اینستاگرام مارکتینگ آنلاین مدل سال مرسدس GLA را با خلاقیت فراوان ممکن نماید. در این کمپین با کمک عملیات‌های پیشفرض اینستاگرام هر کاربر علاقمند می‌تواند با شروع از حساب کاربری ایسنتاگرام این محصول و با کمک سیستم تگ‌های این شبکه اجتماعی شما را به حسابی منتقل خواهد کرد که از شما می‌خواهد تا رنگ خودرو خود را از میان یازده رنگ انتخاب نمایید. پس از انتخاب رنگ شما به حساب دیگری با رنگ مورد علاقه خودرو شما منتقل خواهید شد که بشما می‌گوید تا رینگ خودرو خود را نیز انتخاب کنید. اکنون به حساب دیگری که به شما گونه‌ّهای مختلف سقف خودرو را نمایش می‌دهد هدایت می‌شوید تا پس از انتخاب آن نیز به انتخاب جلو پنجره خودرو پرداخته تا در نهایت با مشاهده نمایی از خودرو بتوانید هزینه این تغییرات را مشاهده نمایید.

بازخورد‌های ابتدایی افراد در کمپین اینستاگرام

این کمپین با استفاده از هزاران تصویر و بیش از یکصد حساب کاربری اینستاگرام یکصد و سی و دو حالت متفاوت را ممکن نموده است که به شرکت مرسدس بنز قدرت مارکتینگ آنلاین با در نظر گرفتن کاربران موبایل در اولویت را داد. حساب کاربری این کمپین بیش از چهار هزار فالوور دارد که می‌تواند نمایش کوچکی از موفقیت کمپین‌های آنلاین در شبکه‌ای اجتماعی با محدودیت‌های فراوان را به نمایش گذارد.

By | ۱۳۹۷-۵-۲۱ ۱۲:۰۲:۵۰ +۰۴:۳۰ خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۵|برندینگ, بلاگ, تبلیغات, رسانه‌های اجتماعی, مارکتینگ|بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید